Google Plus

الأحد، 1 ديسمبر 2013

5 التعليقات:

غير شكل المدونة
شيل سكريبت التعليقات العادية واعمل سكريبت الفيس بوك
إعمل PAGE علي الفيس بوك
وتويتر
http://www.macrogo.blogspot.com
دي المدونة بتاعتي كنت بشتغل على اسكريبتات جديدة من سنتين تقريباً
بس للأسف الغربة والشغل هو اللي خلاني اهملها
انا كنت مصمم قوالب بلوجر
لو احتجت مساعده ممكن اساعدك
انا حاليا بتعلم سكريبتات الوورد بريسس وحاليا بجهز مفاجأه بس مش لاقي وقت للأسف
وده موقعي تحت الإنشاء
www.cairodream.com

ممكن اساعدك في نشر مدونتك
راسلني almessalami@gmail.com
ربنا يوفقك

الموقع كتير حلو و أنا عاجبني وكتير من أصدقائي بيدخلوا عليه لكن النت بطيء مافينا نعلق وبالزور لنفتح الصفحة

ربنا يوفقك موقع ممتاز استمر ولا تهتم

انا اول مره ادخل بس بصراحه رررررررهيييييييييب وممتع جدا ومش عاوزه اطلع منو من كتر مافيه من موضيع مشوقه وجميله تحياتى ليك ودعواتى انك تخلص دراستك بتفوق علشان تفضالنا وتعييييييش وتعيشنا ياكبير

جميل لكنك وهابي تستدل بأدلة الوهابية

إرسال تعليق

شارك بطرح تعليق _ سؤال _ او ابد ملاحظاتك

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More